Jste připraveni začít rok 2022
s několika tipy na psaní newsletteru?
Za více než rok jsem se přihlásil k odběru více než 200 newsletterů. To mi umožňuje posoudit, jak dobré nebo špatné jsou některé kampaně. Pojďme rovnou k mým doporučením.
Čtu text, ne obrázky
Všechno to začíná předmětem. Co mě přiměje kliknout na váš email ve schránce plné nepřečtených zpráv? Odesílatel a předmět, to je vše. Udržujte svůj předmět krátký , přesný, relevantní pro vaši událost atd.
Za druhé, vidím spoustu dlouhých e-mailů. Je potřeba si uvědomit, že doručená pošta je nyní více než kdy jindy otevíraná na mobilních telefonech a ta je otevřená někdy ve velkém spěchu. Tak jak dlouhý má být ten email? To závisí na tom, jak často odesíláte a jaký typ obsahu nebo stránky máte.
Víte, že můžete personalizovat svůj e-mail pomocí jména a příjmení ? Příjemci jistě vědí, že je to naprogramováno počítačem. Ale když vidím oslovení, ve kterém uveden křestní jméno, email mě více automaticky zaujme.
Řiďte očekávání
Pravidelné odesílání. Předvídání je jedním z nejdůležitějších faktorů zapojení při budování publika. Televizní zprávy jsou na celou hodinu. Dopravní hlášení jsou vždy ve stejnou dobu v rádiu. Webové stránky vytvářejí očekávání tím, že publikují obsah v určité dny a časy. Vyberte si vlastní frekvenci a držte se jí.
Zahltil jsi mou schránku příliš mnoha e-maily Všechno je to opět o očekávání. My sami například posíláme newslettery pouze jednou týdně. Na vašem přihlašovacím formuláři jasně uveďte, jak často posíláte e-maily. Určitě není dobré zasílat email každý den ale vždy v určitý okamžik.
Napište si newsletter nejprve nenačisto
Pro newslettery platí mnohá pravidla, která mohu jen zdůraznit:
1. Jasné a krátké názvy
2. Zřejmá výzva k akci (pokud existuje)
3. Jeden nápad na odstavec
4. 2 nebo 3 věty na odstavec
5. Pro výčty použijte odrážky
6. černá typografie na bílém nebo světlém pozadí (většina z vás to dělá)
Podívejte se na pěkný příklad :
Pozor dejte také na obrázky, mnoho uživatelů zapomíná přidat alternativní text, který se zobrazí, když jsou obrázky deaktivovány .