Jak na skvělý předmět e-mailu ?
Nejlepší tip na začátek. Napište tři různé možnosti předmětu a zeptejte se několika lidí, který z nich zní nejlépe! Možná budete překvapeni.
Napsat opravdu skvělý předmět e-mailu může být často složité, obzvlášť když to necháváte na poslední chvíli, těsně před odesláním newsletteru. Existuje řada faktorů, které je třeba zvážit, a v tomto příspěvku se budu zabývat hlavně těm klíčovým. Nakonec je vaším cílem aby Váš skvělý předmět e-mailu zvýšil pravděpodobnost otevření.
Pokládejte otázky
Použití otázky v předmětu je vždy dobrý otvírák. Zákazník ze zvědavosti otevře e-mail, aby získal informace, které požaduje. Slouží také jako návnada na to co se v emailu skrývá.
- např. “ Stále hledáte zimní kabát? “
- “ Už jste četli náš nejnovější příspěvek na blogu? “
Vytvořte intriky/záhady
Rád používám tajemné/záhadné předmětové linie, protože myšlenkou je, že příjemce bude přirozeně zvědavý a bude chtít zjistit, o čem to celé je. Tento způsob generuje opravdu velice dobrou míru prokliku na Váš e-mail .Toto nedělejte ale vždy, klient by se mohl cítit podvedený jakmile zjistí obsah e-mailu.
- např. „ Tohle se vám bude líbit “
Prodeje a nabídky
Každý má rád výprodeje, takže to je skvělý nápad, aby bylo v předmětu jasně řečeno, co přesně je v nabídce a kolik by zákazník mohl ušetřit. Používání slov, jako je SLEVA 100 Kč nebo 50% SLEVA, bude skutečně motivovat lidi, aby otevřeli e-mail a využili příležitosti.
Čísla pište vždy jako číslice, nikoli slova , protože je to lehčí na čtení. Je opravdu na vás, zda zvolíte „ Ušetřite xx Kč “ nebo „ Ušetřite xx% “ – vyžaduje to jen zdravý rozum. Pokud je například produkt za pouhých 100 Kč a má poloviční cenu, bude 50% sleva znít jako lepší nabídka než Ušetřete 50 Kč .
- např. „ Poslední šance! 50% sleva na vše dnes končí ”
- “ Jen dnes: 2 košíčky za cenu 1 ”
- „PRODEJ! Ušetřete 20 %”
Tipy a rady
Při poskytování užitečných informací se snažte čtenáři přesně říci, kolik tipů jim poskytujete. Díky tomu budou mít pocit, že příspěvek stojí za přečtení a že jste si udělali čas na jeho sestavení. Musí si říct, pravděpodobně existuje alespoň jeden z tipů/bodů, který je pro ně vhodný.
- např. „ 10 nejlepších tipů, jak ušetřit místo ve vaší domácnosti “
- “ 5 způsobů, jak ušetřit peníze při příštím nákupu auta ”
Nové věci
Je to pravda, my lidé milujeme nové informace. Přemýšlejte o tom, jaké šílenství bylo okolo nového iPhone 6! Ze všech e-mailů, které jsem kdy poslal, se prodeje a nové věci vždy otevírají nejvíce. Pokud máte spoustu nových věcí, proč je nezvýraznit v e-mailu a neodkázat na novou kategorii na webu?
- např. „ Novinka! Jarní doplňky ”
- “ Nové! Nyní můžete vidět neaktivní odběratele v Smartemailingu “
Délka předmětu
Jak dlouhý má být předmět? Stejně jako u většiny obsahu e-mailů musíte být stručný a výstižný . Podle tohoto blogového příspěvku máme jen tři sekundy na to, abychom upoutali pozornost našeho příjemce, takže to opravdu musí vyniknout , zvláště když budete soutěžit se zbytkem doručené pošty.
Neexistuje žádné konkrétní pravidlo, které by přesně stanovilo, jak dlouhý předmět emailu má být, aby fungoval dobře.