Multipoint

Jak na skvělý předmět e-mailu ?

Nejlepší tip na začátek. Napište tři různé možnosti předmětu a zeptejte se několika lidí, který z nich zní nejlépe! Možná budete překvapeni.

Napsat opravdu skvělý předmět e-mailu může být často složité, obzvlášť když to necháváte na poslední chvíli, těsně  před odesláním newsletteru. Existuje řada faktorů, které je třeba zvážit, a v tomto příspěvku se budu zabývat hlavně těm klíčovým. Nakonec je vaším cílem aby Váš skvělý předmět e-mailu zvýšil pravděpodobnost otevření.

Pokládejte otázky

Použití otázky v předmětu je vždy dobrý otvírák. Zákazník ze zvědavosti otevře e-mail, aby získal informace, které požaduje. Slouží také jako návnada na to co se v emailu skrývá. 

  • např. “ Stále hledáte zimní kabát
  • “ Už jste četli náš nejnovější příspěvek na blogu? “

Vytvořte intriky/záhady

Rád používám tajemné/záhadné předmětové linie, protože myšlenkou je, že příjemce bude přirozeně zvědavý a bude chtít zjistit, o čem to celé je.  Tento způsob generuje opravdu velice dobrou míru prokliku na Váš e-mail .Toto nedělejte ale vždy, klient by se mohl cítit podvedený jakmile zjistí obsah e-mailu. 

  • např. „ Tohle se vám bude líbit “

Prodeje a nabídky

Každý má rád výprodeje, takže to je skvělý nápad, aby bylo v předmětu jasně řečeno, co přesně je v nabídce a kolik by zákazník mohl ušetřit. Používání slov, jako je SLEVA 100 Kč nebo 50% SLEVA, bude skutečně motivovat lidi, aby otevřeli e-mail a využili příležitosti.

Čísla pište vždy jako číslice, nikoli slova , protože je to lehčí na čtení. Je opravdu na vás, zda zvolíte „ Ušetřite xx Kč “ nebo „ Ušetřite xx% “ – vyžaduje to jen zdravý rozum. Pokud je například produkt za pouhých 100 Kč a má poloviční cenu, bude 50% sleva znít jako lepší nabídka než Ušetřete 50 Kč .

  • např. „ Poslední šance! 50% sleva na vše dnes končí ”
  • “ Jen dnes: 2 košíčky za cenu 1 ”
  • PRODEJ! Ušetřete 20 %

Tipy a rady

Při poskytování užitečných informací se snažte čtenáři přesně říci, kolik tipů jim poskytujete. Díky tomu budou mít pocit, že příspěvek stojí za přečtení a že jste si udělali čas na jeho sestavení. Musí si říct, pravděpodobně existuje alespoň jeden z tipů/bodů, který je pro ně vhodný.

  • např. „ 10 nejlepších tipů, jak ušetřit místo ve vaší domácnosti “
  • “ 5 způsobů, jak ušetřit peníze při příštím nákupu auta ”

Nové věci

Je to pravda, my lidé milujeme nové informace. Přemýšlejte o tom, jaké šílenství bylo okolo nového iPhone 6! Ze všech e-mailů, které jsem kdy poslal, se prodeje a nové věci vždy otevírají nejvíce. Pokud máte spoustu nových věcí, proč je nezvýraznit v e-mailu a neodkázat na novou kategorii na webu?

  • např. „ Novinka! Jarní doplňky ”
  • “ Nové! Nyní můžete vidět neaktivní odběratele v Smartemailingu “

Délka předmětu

Jak dlouhý má být předmět? Stejně jako u většiny obsahu e-mailů musíte být stručný a výstižný . Podle tohoto blogového příspěvku máme jen tři sekundy na to, abychom upoutali pozornost našeho příjemce, takže to opravdu musí vyniknout , zvláště když budete soutěžit se zbytkem doručené pošty.

Neexistuje žádné konkrétní pravidlo, které by přesně stanovilo, jak dlouhý předmět emailu má být, aby fungoval dobře.

Odebírejte náš newsletter

Zasíláme jednou týdně skvělé tipy ze světa emailového marketingu