Zasílání newsletterů je obvykle pouze jednou částí marketingových sdělení, které můžete zákazníkům zasílat.

V tomto příspěvku se podělíme o to, proč byste měli trávit více času přemýšlením o svých e-mailech a méně času se svými kanály sociálních médií.

Neexistuje žádná definitivní studie, která by porovnávala sociální sítě a e-mail – je to docela těžké. Každý vlastník webu by měl zkontrolovat své vlastní výsledky pro každý z kanálů, protože se budou lišit.

Vše, co je obsaženo v tomto příspěvku, pochází z našich vlastních zkušeností s používáním různých sociálních kanálů a e-mailů za posledních několik let…

 

Porovnání

Když otevřete e-mail, čtete pouze ten jeden e-mail , nikoli více e-mailů, takže upoutáte pozornost této osoby lépe – i když je to jen na krátkou dobu (asi 8 sekund ). Zasílejte dobrý obsah a nejenže si ho přečte spousta lidí, ale lidé stráví více času tím, že si ho budou pročítat (a to je důležité pro budoucí otevření Vašich e-mailů).

S Facebookem, Twitterem a Pinterestem soutěžíte se všemi lidmi a značkami, se kterými se daná osoba rozhodla navázat kontakt, přičemž uživateli se zobrazí několik zpráv najednou. Díky tomu je opravdu těžké se odlišit, zvláště když je pozornost lidí rozdělena mezi všechna sdělení a znamená to, že se pravděpodobně nebudou soustředit pouze na to, co chcete říct.

Náklady

Nejen, že se musíte rvát s ostatními inzerenty, ale s Facebookem musíte bojovat i se samotnou platformou. Facebook po vás chce, abyste zaplatili za oslovení svých stávajících fanoušků , ale stále mění pravidla toho, jaký typ obsahu vás dostane více na oči. S Multipoint.cz pomůžeme ušetřit vaše náklady !

Časový faktor

U příspěvků na sociálních sítích je načasování mnohem důležitější, protože život příspěvku je pomíjivý. I když životnost příspěvku může být v hodinách, zjistil jsem, že lidé stále čtou e-maily, které jsem rozeslal, nejméně o týden později.

E-mail je tak snadný způsob, jak komunikovat se svými zákazníky, protože můžete psát tolik kolik vám čas dovolí – i když vám doporučujeme, abyste to nedělali pravidelně (viz náš příspěvek o těchto a dalších chybách, kterých se ve svých newsletterech vyvarovat ). V jednom e-mailu můžete také prezentovat více typů obsahu – což vám poskytne několik příležitostí, jak zaujmout více čtenářů. Pokud se jim jedna věc nelíbí, máte stále šanci ukázat jim něco, co by si chtěli přečíst, než odvádět jejich pozornost na něco jiného.

Odebírejte náš newsletter

Zasíláme jednou týdně skvělé tipy ze světa emailového marketingu