Jak obsah e-mailu ovlivní vašeho čtenáře

V tomto příspěvku se podělíme o to jak správně uspořádat obsah e-mailu

Může se to zdát samozřejmé, ale to, jak uspořádáte rozvržení svého e-mailu, může mít velký vliv na to, jaký dopad má na čtenáře a na míru prokliku.

V tomto příspěvku probereme, jak upřednostnit obsah e-mailu, abyste měli jistotu, že jej vaši odběratelé čtou a zajímá je.

Jak čteme obsah

První věc, kterou byste měli vědět, je, že  bylo prokázáno, že uživatelé čtou e-maily a webové stránky ve tvaru písmene F. Podívejte se na výsledky sledování očí níže – červená označuje „horkou oblast“, kde uživatel tráví více času prohlížením.

obsah-emailu-skenovani-F

I když nejsou všechny úplně stejné, na stránkách je stále jasně vidět tvar F. Vzor se pohybuje zleva doprava, pak dolů, znovu zleva doprava a dolů . Co to ale znamená pro váš e-mailový design? Nejdůležitější je levá strana ! 

Pokud chcete ze svého e-mailu vytěžit maximum, musíte obsah e-mailu umístit na levou stranu. Může to být text nebo obrázek. Je to cokoliv, co chcete, aby váš čtenář viděl jako první.

Mimochodem, výsledek je stejný, ale obrácený, pokud jdou slova zprava doleva, takže pravá strana je nejdůležitější.

Takže pokud máte blogový příspěvek, který opravdu chcete zviditelnit, nebo přemýšlíte, kam umístit své nejprodávanější produkty v rozložení, tady je vaše odpověď!

Důležitý obsah

Je také samozřejmé, že Váš nejdůležitější obsah by měl být také nahoře . Čím dále půjdete, tím více bude příjemce e-mail číst zběžně a nebude mu věnovat plnou pozornost. Pokud tedy propagujete nabídku, budete chtít tuto informaci zvýraznit nahoře .

Pokud používáte předmět k tomu, abyste informovali příjemce o obsahu e-mailu, nenuťte ho hledat v emailu, aby jej našel. Nechte to vyniknout – obrázek a jasné barvy, stejně jako jeho umístění, pomohou navést vaše čtenáře k tomu, čemu chcete, aby věnovali pozornost. Nezapomeňte pomocí tlačítka vytáhnout odkaz, na který mají lidé kliknout

Klíčová slova a odstavce

Snažte se nepsat opravdu dlouhé odstavce, protože Vaši příjemci se budou snažit z textu vybrat klíčová slova. Když se znovu podíváte na výsledky sledování očí, možná uvidíte, že ten vpravo je ve skutečnosti ze stránky s výsledky vyhledávače. Mnohem více času tráví nad slovy, která uživatel okamžitě rozpozná nebo je aktivně hledá .

Ve skutečnosti je mnohem snazší a rychlejší číst odstavce, když jsou rozděleny na části, což znamená, že váš uživatel je s větší pravděpodobností bude číst, místo aby se jim úplně vyhýbal.

Nadpisy, které mají vliv

Nezapomeňte věnovat pečlivou pozornost nadpisům, které používáte!
Jsou ideální pro rozdělení obsahu a jeho rozdělení do sekcí. Napište nadpisy, které uvádějí jejich účel.

Pamatujte: Nadpisy by měly být vždy krátké, ale měly by podněcovat k akci nebo vést čtenáře.

Odebírejte náš newsletter

Zasíláme jednou týdně skvělé tipy ze světa emailového marketingu