„Přihlásit se k odběru“ nebo výzva k akci
Váš formulář „ Přihlásit se k odběru “ by měl v každém případě vyčnívat
Vaše formuláře by měly vyniknout.
I když se většina vašich návštěvníků nepřihlásí k odběru, musí formulář alespoň vidět.
V tomto příspěvku uvedu několik tipů a triků , jak zvýšit počet odběratelů. To by mělo být prioritou pro každého, kdo má aktivní newsletter.
Pamatujte, že ti, kteří se přihlásí k odběru, se většinou původně nechtěli připojit k vašemu seznamu. Náhodou viděli váš formulář předplatného.
Pokud potřebujete pomoc se stylem svých formulářů, můžete se zeptat na otázky pro rychlou a levnou opravu.
Jaký je tvůj slib?
Návštěvník vašeho webu si nyní prohlíží váš formulář pro přihlášení k odběru díky vašemu poutavému tlačítku „Přihlásit se k odběru“. Asi si myslí: „Další zpravodaj… už jich dostávám příliš mnoho!“
Je čas nastavit očekávání vašeho newsletteru v krátkém odstavci nad tlačítkem „přihlásit se k odběru“.
Zde je několik tipů:
- Frekvence. Jednou týdně, nebo měsíčně?
- Co je v newsletteru? Jen příspěvky na blogu? Nebo exkluzivnější obsah? Pokoušejte je!
- Jak newsletter vypadá? Uveďte například odkaz na verzi předchozího zpravodaje v prohlížeči.
- Kolik dalších lidí je na tomto seznamu? 10 nebo 10 000? Na velikosti opravdu nezáleží, ale číslo vždy potěší.
- Udržujte svůj odstavec krátký!
Umístění formuláře
Je jen na Vás, abyste určili, kam má být formulář umístěn v rozvržení vašeho motivu.
Zde jsou ideální místa pro váš formulář:
- V zápatí. Překvapivě to často funguje stejně dobře v hloubce stránky jako v postranním panelu.
- Spodní část příspěvku.
- Pod záhlavím .
- Posuvná nebo zápatí lišta .
- Vyskakovací okna . Mohou být nepříjemná, takže buďte opatrní.
- Vstupní stránky. Pozor: nežádejte po návštěvnících, kteří jsou již na vašem webu, aby klikali na odkaz pouze za účelem přihlášení k odběru. Tento další krok přináší několik nových předplatitelů.
- Záhlaví: Toto je neobvyklé, protože uživatelé jej mohou zaměnit za vyhledávací pole.