Multipoint

„Přihlásit se k odběru“ nebo výzva k akci

Váš formulář „ Přihlásit se k odběru “ by měl v každém případě vyčnívat

Vaše formuláře by měly vyniknout.

I když se většina vašich návštěvníků nepřihlásí k odběru, musí formulář alespoň vidět.
V tomto příspěvku uvedu několik tipů a triků , jak zvýšit počet odběratelů. To by mělo být prioritou pro každého, kdo má aktivní newsletter.
Pamatujte, že ti, kteří se přihlásí k odběru, se většinou původně  nechtěli připojit k vašemu seznamu. Náhodou viděli váš formulář předplatného.
Pokud potřebujete pomoc se stylem svých formulářů, můžete se zeptat na otázky pro rychlou a levnou opravu.

Jaký je tvůj slib?

Návštěvník vašeho webu si nyní prohlíží váš formulář pro přihlášení k odběru díky vašemu poutavému tlačítku „Přihlásit se k odběru“. Asi si myslí: „Další zpravodaj… už jich dostávám příliš mnoho!“

Je čas nastavit očekávání vašeho newsletteru v krátkém odstavci nad tlačítkem „přihlásit se k odběru“.

Zde je několik tipů:

  • Frekvence. Jednou týdně, nebo měsíčně?
  • Co je v newsletteru? Jen příspěvky na blogu? Nebo exkluzivnější obsah? Pokoušejte je!
  • Jak newsletter vypadá? Uveďte například odkaz na verzi předchozího zpravodaje v prohlížeči.
  • Kolik dalších lidí je na tomto seznamu? 10 nebo 10 000? Na velikosti opravdu nezáleží, ale číslo vždy potěší.
  • Udržujte svůj odstavec krátký!

Umístění formuláře

Je jen na Vás, abyste určili, kam má být formulář umístěn v rozvržení vašeho motivu.

Zde jsou ideální místa pro váš formulář:

  1. V zápatí. Překvapivě to často funguje stejně dobře v hloubce stránky jako v postranním panelu.
  2. Spodní část příspěvku.
  3. Pod záhlavím .
  4. Posuvná nebo zápatí lišta .
  5. Vyskakovací okna . Mohou být nepříjemná, takže buďte opatrní.
  6. Vstupní stránky. Pozor: nežádejte po návštěvnících, kteří jsou již na vašem webu, aby klikali na odkaz pouze za účelem přihlášení k odběru. Tento další krok přináší několik nových předplatitelů.
  7. Záhlaví: Toto je neobvyklé, protože uživatelé jej mohou zaměnit za vyhledávací pole.